تکست آهنگ زیبای شهاب رمضان با نام تکیده و تنها
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

تکست آهنگ زیبای شهاب رمضان با نام تکیده و تنها

ترانه سرا: امیر ارجینی

آهنگساز و خواننده: شهاب رمضان

تنظیم کننده: سیروان خسروی

آلبوم: رمانتیک

 

تکیده و تنها

بگو دلت رو به کجا رسوندی؟

که قلب عاشق منو سوزوندی

دل به کی دادی به چی دل سپردی؟

بریدی از من به کی دل سپردی؟

چی شد که قلب تو ازم دور شد؟

دلت به چی این همه مغرور شد؟

رفیق نیمه راه من چی بگم؟

این غم وامونده رو با کی بگم؟

دلت به دوری من چجوری عادت کرد؟

چه زود دل سنگت به دوری عادت کرد؟

تو بی خیالی و من، میون این غم ها

یه روز می میرم، تکیده و تنها

چجوری از این همه دوری بگم؟

چجوری از رنج و صبوری بگم؟

به کی بگم دلبر دل سپرده

دوری تو چی به سرم اورده؟

خاطره هاتو پیش روم گذاشتم

من که برات سنگ تموم گذاشتم

چرا نخواستی منو باور کنی؟

حتی یه لحظه با دلم سر کنی

دلت به دوری من چجوری عادت کرد؟

چه زود دل سنگت به دوری عادت کرد؟

تو بی خیالی و من، میون این غم ها

یه روز می میرم، تکیده و تنها

--------------------------------------------------------

منبع : وب سایت رسمی شهاب رمضان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 62262
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان